Polis SDP binasını bastı

Cumartesi, Ekim 26, 2013 yazildi.

Özel tim baskını

Taksim Meydanı'nda polise taş ve molotof kokteyli atan göstericilerin, bayrak ve simgelerini taşıdığı Sosyalist Demokrasi Partisi'nin Beyoğlu'ndaki binasına polis girdi. Vali, gözaltı sayısının 70 olduğunu açıkladı.

Özel Tim polisleri halen binada bulunuyor. Vali Hüseyin Avni Mutlu yaptığı açıklamada, "Olaylara katılanların sığındığı SDP binasında gözaltına alınanların sayısı 70 oldu. Silah ve palalar da var." dedi.
POLİSİN SDP BİNASINDA BULDUKLARI / FOTO GALERİ

Vali Mutlu ayrıca twitter hesabından, baskında ele geçen bir silahın fotoğrafını da paylaştı.
İŞTE POLİSE MOLOTOF VE HAVAİ FİŞEK ATAN KİŞİ


Taksim Meydanı'nda polise molotof kokteyli ve havai fişekle saldıran kişi gözaltına alındı. İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu, söz konusu kişinin daha önce Devrimci Karargah operasyonunda yakalanarak 6 cezaevinde kalmış olan SDP'li U.B olduğunu açıklamıştı.

VALİ KİM OLDUĞUNU AÇIKLADI

MOLOTOFÇULAR ANİDEN ORTAYA ÇIKTI / FOTO GALERİ

15 GÜN SONRA BUNLAR YAŞANDI


TAKSİM'DE 3.5 SAATLİK FIRTINA


GEZİ PARKI EYLEMİNİN 15. GÜNÜNDE TAKSİM MEYDANI'NA MÜDAHALE


VALİ MUTLU ‘BELDE ŞİŞKİNLİK İDDİALARI’NA CEVAP VERDİ

TOMA’NIN İMDADINA TOMA YETİŞTİ / WEB TV

BAKAN’DAN “SİVİL POLİS Mİ” AÇIKLAMASI

0 yorum: